Thursday, May 1, 2014

Forget me nots or not?

Happy first day of May! Did you do anything special today? It was quite cloudy here, but happy kind of cloudy as we were all at home, relaxing and enjoying the day off (in other words - doing nothing and loving it!) I spent some time playing with my camera, taking photos of the little flowers I found on the walk with Tosia. I hope you can help me out here, are these forget-me-nots? I'm not a flower expert, so I can only say that I love how sweet they look. What do you think? :)

Flowers styling and photography

All in all it was a wonderful, lazdy day. Hard to believe that it passed so quickly but hey, even better days are coming: they are called Friday, Saturday and Sunday!



Follow Passion shake on  Bloglovin Pinterest Facebook


12 comments :

  1. Aguś przepięknie robisz zdjęcia ...są cudne !!!!! masz Nikona czy Canona ???? a ja dziś byłam w starym ogrodzie pełnym niezapominajek ...całe morze ich tam było :)))) buziole

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki Aga :) Dzisiaj miałam trochę czasu żeby pobawić się funkcjami. Mam Nikona D3100 i jestem bardzo zadowolona. Czyli to jednak są niezapominajki! nie byłam pewna bo zawsze wydawało mi się, że niezapomniajki są niebieskie albo biało-niebieskie, a tu taki fiolecik :D W takim razie czekam na fotki tego pięknego morza! :)) Buźka!

      Delete
    2. BOSKO!! a zdradzisz jaki masz obiektyw? mam nikona D90 i poszukuję fajnego obiektywu:D Pozdrawiam

      Delete
    3. Dzięki :)) Narazie wciąż standardowy - kit18-55 ale też przymierzam się do kupna nowego bo czuję, że ten zaczyna mnie trochę ograniczać. Masz coś na oku? :D

      Delete
  2. They look like forget me nots :) What's really sweet here is your photography :) Enjoy the rest of your long weekend x

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are also sweet :)) Thanks, same to you! x

      Delete
  3. Aguś, pieknie Ci wyszły te zdjęcia. Swoją drogą jak słodko wyglada taki mały kwiatek w równie maleńkiej butelecze:)
    Miłego dnia, u mnie pochmurnie

    ReplyDelete
  4. i like this flower, small but preety :D

    ReplyDelete
  5. I have no idea what kind of flower it is, but it's beautiful! And your photos are gorgeous! You have a wonderful talent!

    ReplyDelete
  6. delikatnie piękne...

    ... została tylko niedziela, ale też może być miło i leniwie ;)
    wspaniałego zatem dnia :))))

    ReplyDelete
  7. o, ludu, co tam czwartki - ważne: jakieeeeeee pięęęęęęękne zjęcia :)

    ReplyDelete

You might also like